Zprávy Kriminalita Od čtenářů Kultura Fotoreportáže Inzerce FACEBOOK Redakce Reklama Odkazy | |||||||||
|
|||||||||
|
Strakonická piva opět získala
silné ocenění Česká chuťovka STRAKONICE - 1. listopadu 2014 - 11:16 - Piva z DUDÁK - Měšťanského pivovaru Strakonice získala letos další výrazné ocenění. Stala se jím hlavní cena v říjnové soutěži Česká chuťovka 2014. Odborní porotci soutěže, jejímž garantem je Výzkumný ústav potravinářský Praha, vybrali a navrhli na ocenění strakonická piva - Otavský zlatý světlý ležák a Dudák 11% světlý ležák. Informoval o tom marketingový pracovník pivovaru Pavel Pechoušek. Text: Zd. Přibyl, foto poskytl DUDÁK - Měšťanský pivovar Strakonice Do soutěže se přihlásilo více než 148 produktů, které byly rozděleny do 6 kategorií. "Cena je výrazným oceněním práce všech lidí v našem malém pivovaru a dalším potvrzením správnosti filozofie, kterou jsme zvolili. Výrazně totiž podporujeme vaření piva z čistě domácích surovin, jako je například žatecký chmel, a dodržujeme tradiční postupy výroby. Rozhodující je především tlak na kvalitu," uvedl ředitel pivovaru DUDÁK Jaroslav Tůma a dodal: "Ocenění Česká chuťovka zaručuje našim zákazníkům tu nejvyšší kvalitu a zároveň nás motivuje k dalšímu zlepšování chuti strakonického piva."
Soutěž o Českou chuťovku umožňuje dát o sobě vědět i malým a středním výrobcům, kteří jinak nemohou konkurovat velkovýrobcům v nákladech na reklamu. Cenu uděluje hodnotitelská komise nezávislých odborníků. "Piva z pivovaru DUDÁK získala ocenění za vyváženou a sladěnou chuť, která měla ten správný říz s výrazným chmelovým aroma. Pivo DUDÁK opravdu slibuje velký chuťový zážitek z konzumace,“ řekl jeden z členů komise Ladislav Chládek, který vyučuje pivovarnictví v České zemědělské univerzitě v Praze. Nejdůležitějším kritériem, které musí každý přihlášený výrobek splňovat, jsou jeho vysoké chuťové parametry. Součástí hodnocení je také design výrobku a jeho spotřebitelská využitelnost. DUDÁK – Měšťanský pivovar Strakonice a.s. se této prestižní soutěže - Dobrý tuzemský potravinářský výrobek Česká chuťovka 2011 zúčastnil již po čtvrté a zatím nikdy neodešel s prázdnou. Všechny oceněné výrobky mají možnost na svých etiketách a obalech nebo ve své reklamní kampani používat logo soutěže Česká chuťovka 2014. V krátké době je to další významné ocenění práce strakonických pivovarníků. Připomeňme si, že letos slaví strakonický měšťanský pivovar 365 let své existence.
|
Pro objednání komerčních sdělení a reklamy volejte +420 607 640 368 *** |