Zprávy  Kriminalita  Od čtenářů  Fotoreportáže  Inzerce  FACEBOOK  Redakce  Reklama  Odkazy
  

 

 

 NÁZOR: Pivovarská pouť byla dobrá, něco mohlo být lepší

 STRAKONICE - 1. července 2015 - 23:55 - Ránou z děla začala s  půlhodinovým zpožděním v sobotu 27. června Pivovarská pouť ve Strakonicích. I když moderátorka zdůvodnila posunutí začátku deštivým počasím, ve skutečnosti již ve 13:00 nad místem konání pouti nepršelo. Spíše se v původně stanovený čas začátku nacházelo v místě zahájení jen několik desítek prvních návštěvníků. Málokdo totiž díky nejasnostem v prezentaci pouti věděl, kdy a kde vlastně oficiální začátek proběhne.

 Karel Janský, Strakonice

www.dre-kon.cz   

   Pravdou ovšem je, že celou pouť provázely rozmary počasí a chvílemi intenzivní déšť vyhnal návštěvníky pod cokoliv, co poskytovalo alespoň trochu ochrany před deštěm. I tak se ale celým průběhem pouti nesla příjemná nálada, lidé se veselili, potkávali a popíjeli produkty strakonického pivovaru. Kapely na jednotlivých pódiích byly skvělé, stejně jako celá atmosféra pouti. O té se dá těžko psát, ta se musí prožít. Stejně nezapomenutelné zážitky poskytla souběžně probíhající Neckyáda. Kdo tedy chce za rok prožít příjemný den, neměl by si další pouť nechat ujít.



   Z mnoha stran byly slyšet snad jenom připomínky k ceně piva, která mohla být podle účastníků pouti příznivější. Možná ano, někdy totiž méně znamená více. Tedy za levnější pivo více jeho vytočení. To si ale musí pivovar spočítat sám, co je pro něho výhodnější. Na druhou stranu se ale pouť nepořádá jen pro co největší zisk, pro pivovar se jedná rovněž o marketing, který se bude úročit dlouhodobě. V této souvislosti určitě neobstojí tvrzení pivovaru, že cena piva není výhodnější proto, že se na pouti nevybírá žádné vstupné.

   Co možná na pouti chybělo, bylo průběžné moderování po celou dobu trvání akce a myslím, že by zajímavý mohl být i prodej vzorků piv, třeba po pěti korunách. Bylo by určitě zajímavé mít možnost porovnat chutě jednotlivých specialit. Rozhodně se ale na pouti měl více prezentovat pivovar jako takový. Třeba připomenutím úspěchů a povídáním o dalších záměrech. Rovněž nový ředitel a nový sládek se měli představovat častěji, zejména když už bylo na pouti konečně více návštěvníků.

   Příště by také nebylo špatné dopředu na plakátech informovat o tom, že podél řeky jsou připraveny atrakce pro děti. Co se týká programu a zábavy, na pouti si určitě každý našel to své. Ať již poslouchal hudbu, navštívil doprovodné atrakce, anebo se jenom tak bavil s přáteli.

  

Copyright: Zdeněk Přibyl - FOTOGRAFIK, 2008 až 2015, Všechna práva vyhrazena

Na hlavní stranu

Pro objednání komerčních sdělení a reklamy volejte

+420 607 640 368

Reklama - podmínky

***

TOPlist