Zprávy  Kriminalita  Od čtenářů  Fotoreportáže  Inzerce  FACEBOOK  Redakce  Reklama  Odkazy
  

 

 

 Vodní mlýn Hoslovice získal pro rok 2015 ocenění DestinaCZe

 STRAKONICE, HOSLOVICE - 24. listopadu 2015 - 20:11 - Agentura CzechTourism zařadila Muzeum středního Pootaví Strakonice a Vodní mlýn Hoslovice do soutěže DestinaCZe 2015. Jedná se o soutěž konanou již třetím rokem, v níž široká veřejnost rozhoduje o nejlepších destinacích Česka pro daný rok.

 Z redakční pošty: Lucie Kupcová, MSP Strakonice

www.dre-kon.cz   

   Cílem soutěže je zvýšit povědomí veřejnosti o kvalitní nabídce služeb cestovního ruchu v ČR a zajímavých místech, která lze při cestování po naší zemi navštívit.

   Vodní mlýn Hoslovice byl zařazen do kategorie Po Česku za tradicemi. O titul nejlepší tuzemské turistické atraktivity soutěžili letošní finalisté od začátku září do konce října. Během této doby přidělovala veřejnost prostřednictvím webových stránek www.destinacze2015.cz hlasy soutěžícím v pěti kategoriích:

• Fénix – znovuzrozený projekt, kde soutěží památky, které byly "vzkříšeny z popela",

• Zážitek na 1000 % pro celou rodinu s destinacemi vhodnými pro rodiny s dětmi,

• Cítit se jako doma – destinace EDEN 2015 lákající na regionální gastronomické speciality,

• Trendy novinky 2015, kde o vítězství bojují nově zpřístupněné atraktivity a

• Po Česku za tradicemi, odkazující na české tradice.

   Absolutním vítězem soutěže se stal zámecký pivovar Frýdlant. Výsledky soutěže v jednotlivých kategoriích byly vyhlášeny na Fóru cestovního ruchu v Plzni. Rozdáno bylo téměř 60 000 hlasů. 

   "DestinaCZe je vlajkovou soutěží agentury CzechTourism, v jejímž rámci každoročně představujeme zajímavé turistické atraktivity napříč Českou republikou. Smyslem soutěže je nejen ocenit vítěze, ale především udržovat příznivý vzestupný trend domácího cestovního ruchu a nabádat k cestování po Česku," objasnila generální ředitelka CzechTourism Monika Palatková.

   V kategorii Zážitek na 1000 % pro celou rodinu, v níž byly nominovány atraktivity vhodné pro rodiny s dětmi, se nejvíce líbil Šumavský Everest, mezi Trendy novinkami 2015 uspěl Relax & sport resort Dolní Morava. Místa odkazující na české tradice soutěžila v kategorii Po Česku za tradicemi. Prvenství si odnesl právě Vodní mlýn v Hoslovicích.

   Soutěž DestinaCZe 2015 dala příležitost i veřejnosti rozhodnout o vítězi letošních finalistů soutěže EDEN, jejímž tématem byl cestovní ruch a lokální gastronomie. U odborné poroty vyhrály Jeseníky se svým produktem Ochutnejte Jeseníky, u veřejnosti zabodovalo Broumovsko.

   Objekty, které byly "vzkříšeny z popela", respektive památky, které prošly obnovou či rekonstrukcí a nyní znovu lákají návštěvníky, soutěžily v kategorii Fénix – znovuzrozený projekt. Právě v této kategorii uspěl obnovený zámecký pivovar Frýdlant, který se stal zároveň absolutním vítězem třetího ročníku soutěže.

   Muzeum středního Pootaví Strakonice, které Vodní mlýn Hoslovice spravuje, si ocenění velice váží, jelikož jde o hodnocení samotných návštěvníků. Doufáme, že lidé i nadále zachovají přízeň vodnímu mlýnu a ten jim na oplátku bude stále poskytovat kouzlo zastavení a plno nevšedních zážitků pro celou rodinu.

  

Copyright: Zdeněk Přibyl - FOTOGRAFIK, 2008 až 2015, Všechna práva vyhrazena

Na hlavní stranu

Pro objednání komerčních sdělení a reklamy volejte

+420 607 640 368

Reklama - podmínky

***

TOPlist